It’s Alive! Alive!!!!!!!

Yeah, sure!🙂 Oki, u got here. Now let’s get to work. Sunt cel putin 3 feluri de posturi:

  1. Carte oferita la schimb
  2. Carte ascunsa intr-un loc public – ar fi fain daca gasitorul ar scrie un coment
  3. Carti in format electronic (fara incalcari ale copyright-ului)

Exista o categorie pentru fiecare tip de post. Iar in loc de blogroll am putea pune link-uri catre site-uri pe care pot fi gasite carti in format electronic.

Oricine poate lasa post-uri si comentarii. Daca vreti, puteti sa va semnati posturile, daca nu, nu.🙂 Gata, spor!

Gramo

17 Răspunsuri to “It’s Alive! Alive!!!!!!!”

  1. schimbdecarti Says:

    pentru initiativa asta va iubesc🙂
    de ceva vreme tot cautam carti in format electronic, acum sper sa gasesc cu ajutorul acestui site.

    bagpiper

  2. hihi🙂 multumim!🙂 totul depinde de cat de mult or sa fie dispusi sa se implice alti oameni; poate sa iasa ceva fain sau sa nu iasa nimic.

  3. Felicitari pt. initiativa Gramo !
    In alta ordine de idei, ma chinuie de mult un gand legat de reintroducerea in „uz” a literaturii romane
    din domeniul public, ceva gen Proiectul Gutenberg…
    Ai idee cui m-as putea adresa sau daca cineva deja actioneaza in acest sens ?

  4. Oooo, vazusem undeva ceva, stai ca ma uit un pic. Mai stiam ca se ocupa de trecut carti in format digital cei de la Societatea Noesis.

    Aaa, si mai e Biblioteca Romaneasca, desigur, dar la ei totul pare sa fie pe bani😦

  5. Acestea sunt cartile pe care le am in format electronic, daca va pasioneaza🙂
    inca nu stiu exact cum e cu copy rightul…:)

    MICHAEL ENDE – POVESTEA FĂRĂ SFÎRŞIT

    ALAIN DE LIBERA – CEARTA UNIVERSALIILOR

    ANDREI PLESU – DESPRE INGERI

    CEHOV – TEATRU

    MIRCEA CĂRTĂRESCU – ORBITOR

    GABRIEL GARCIA MARQUEZ – A TRAI PENTRU A-TI POVESTI VIATA

    Gabriel Garcia Marquez – Despre dragoste şi alţi demoni

    Gabriel Garcia Marquez – Incredibila şi trista poveste a candidei Erendira şi a bunicii sale fără suflet

    Gabriel Garcia Marquez – ŞTIRI DESPRE O RĂPIRE

    Gabriel Garcia Marquez – Un veac de singuratate

    haruki murakami – Padurea norvegiana

    Hermann Hesse – Gertrud

    jose saramago – eseu despre orbire

    Milan Kundera – Insuportabila uşurătate a fiinţei

    Leonid Dimov – Scrisori de dragoste

    MILAN KUNDERA – NEMURIREA

    mitch albom – cei cinci oameni pe care îi întâlneşti în rai

    Vladimir Nabokov – Lolita

    Anton Pavlovici Cehov – Schite si povestiri (1880-1883)

    mitch albom – tuesdays with morrie

    Albert Camus – Ciuma

    DANIEL KEYES – FLORI PENTRU ALGERNON

    Gabriel Garcia Marquez – Cronica unei morti anuntate

    Gabriel García Márquez – Povestea târfelor mele triste

    Gabriel Garcia Marquez – Toamna patriarhului

    Gunter Grass – Toba de tinichea

    Julio Cortazar – Manuscris gasit intr-un buzunar si alte povestiri

    Milan Kundera – Iubiri caraghioase

    Mario Vargas Llosa – Orasul si câinii

    Hesse Hermann -Ultima vara a lui Klingsor

    Mihail Bulgakov – Maestrul si Margareta

  6. caut cele doua tratate ale lui Tertulian: „despre marturiile sufletului” si „despre suflet”.
    pt dizertatia finala🙂

  7. alexandra Says:

    @ eu: ar trebui sa le gasesti în engleza/franceza la http://www.tertullian.org/

  8. vin si eu cu cateva, nu prea am mult timp de stat pe blog, am licenta in vara, dar sa nu zica gramo ca-s ipocrit bag niste titluri cine e interesat sa zica:)
    1.dostoievski:-adolescentul,amintiri in casa mortilor, crima si pedeapsa, demonii, fratii karamazov, idiotul, jucatorul, visul unchiului, oameni sarmani
    2. e.a.poe: poems, the gold bug, the pit and the pendulum, the raven, the sphinx, the tell tale heart
    3.e. durkheim formele elementare ale vietii religioase
    4.aristotel: despre suflet, etica nicomahica, metafizica, poetica
    5.f. nietzsche dincolo de bine si rau, the antichrist, thus spoke zarahustra
    6. sven hassel daca intereseaza pe cineva, am cam tot😛
    7.am o groaza de stephen king
    8.carlos castaneda – calatorie in ixtlan
    9.irvin d. yalom – plansul lui nietzsche
    mai am dar va zic mai tarziu
    majoritatea cartilor le am de pe dc++

  9. @eu: sunt interesata de majoritatea cartilor pe care le-ai listat. Posteaza cate ceva pe mail, te rog.

  10. @alexandra: multumesc mult de tot pt info! acum trag o fuga pe site!🙂

    @blueswan: ok! incerc in seara asta!

  11. @alexandra: le-am gasit!!! multumesc mult de tot!!!
    soon ma ocup sa pun cartile pe mail

  12. @blueswan: am pus cateva, voi mai pune si altele.lectura placuta!:)

  13. alexandra Says:

    @eu: lectura placuta si multa inspiratie!

  14. @alexandra: multumesc mult! pe bune!🙂

  15. raskolnikov Says:

    e cineva din iasi pe-aici interesat de schimburi de carti?

  16. Salutare! Are cineva sa-mi ofere si mie Mihail Bulgakov – Maestrul si Margareta?

    Merci mult!

    Ofer la schimb Mann, Marquez si multi altii.

Comentariile sunt închise.

