Witold Gombrowicz – Jurnal

Fuse pusa in libertate ieri. O puteti lua din cutia postala a lui Gramo (nu exista incuietoare🙂 ). Pentru a afla unde e cutia postala, va puteti uita pe harta de aici (sau pe cea de aici). Ar fi fain ca persoana care ia cartea sa lase un comment aici, ca sa nu se mai puna altcineva pe drumuri degeaba🙂

11 Răspunsuri to “Witold Gombrowicz – Jurnal”

  1. Cartea inca e acolo! A aparut in plus si o factura telefonica, dar pe aia am luat-o.🙂

  2. alexandra Says:

    abia acum m-am prins🙂 a venit cineva?

  3. daca a venit, n-a luat-o🙂 daca nu dispare in urmatoarele 2-3 zile o sa o mutam in alta parte, intr-un loc public mai accesibil.

  4. Suuuper !!! :)) Care a terminat ac d pol cu 10 acu e momentul sa atace….

  5. gata, maine o mutam si bagam alta carte la cutia postala!

  6. poate nu indrazneste nimeni sa vina la gramo acasa🙂

  7. @eu: haha, pai nu era ca si cand ar trebui sa se intalneasca cu noi sau ceva🙂

  8. @gramo:🙂
    ma mir ca nu a luat postasul cartea cand a adus factura telefonica… poate nu l-a interesat sau e o persoana f corecta🙂

  9. […] ascunsa gramo 5:44 pm Asa cum am spus, l-am scos in […]

  10. […] pe Gombrowicz Published March 30th, 2007 proiecte , hai-hui , carti E vorba despre Jurnal. Dintr-un exces de puturosenie, Gramo a ascuns cartea respectiva in propria cutie postala, unde a […]

  11. […] e ascunsa in acelasi loc (adica tot in cutia postala a lui Gramo, asa cum spuneam ca o sa facem […]

Comentariile sunt închise.

