Alte carti oferite pentru schimb

Ia uite aici:

Lasa un comentariu daca te intereseaza ceva!

[Gramo]

22 Răspunsuri to “Alte carti oferite pentru schimb”

  1. enciclopedia zmeilor imi cam face cu ochiul🙂

  2. pai,… te bagi?🙂

  3. m-as cam baga🙂

  4. ce dai la schimb?🙂

  5. @gramo: poate era mai bine daca ma bagam dupa ce caram cartile de la galati🙂
    sper sa rezolv problema soon

  6. Szelmenczi Says:

    Vreau „Minunea sfantului Baudolino” – revin mai tarziu cu oferta.

  7. Szelmenczi Says:

    Vreau „Minunea sfantului Baudolino”. Ofer la schimb:

    „Cutia neagra” – Amos Oz
    „Iarba rosie” – Boris Vian

    Ce ziceti?

  8. vreau michael ende. ofer cioran, noica, tutea

  9. @eu: hmmmm,… pai ti-o imprumutam si ne ramai datoare!🙂

    @Szelmenczi: se face! Baudolino contra Amos Oz e superok! vb pe mess? (id: gramosworld)

    @lickido: tocmai ne-am amintit ca michael ende am primit-o cadou de la Merlin; asa ca ti-o imprumutam fara sa ne dai nimic la schimb, daca promiti sa o pui dupa aia in libertate (i.e. sa o ascunzi undeva si sa lasi mesaj🙂 )

  10. szelmenczi Says:

    @gramo: a intrat prietena mea pe mess (am rugat-o pe ea sa se ocupe de schimb) si apari idle de peste o luna de zile🙂 Poti sa-mi dai o adresa de mail?

  11. @gramo: pe bune? multumesc mult! chiar raman f datoare, o sa ma agat de toate clantzele, bancile,etc🙂

  12. @gramo: ce-mi place titlul „orgie cu blogeri si carti”!!!🙂
    daca o sa fim „judecati” pt orgie?🙂

  13. @szelmenczi: idle de peste o luna; wow! am vazut mesajul, dar aveam treaba prin casa, sorry; adresa de mail e ca si id-ul, cu yahoo – punct – com la coada;

    @eu: pai poate vb pe mess;

    p.s. exista oameni atat de dusi cu pluta incat sa nu vada ca subtitlul e pus la misto?🙂

  14. @gramo: eu sunt mai tot timpul pe mess, cand nu sunt la facultate🙂
    va zic id ul ca sa nu ma respingeti, tocami din cauza lui, asa cum am mai patit🙂 – sweet66sex🙂
    pot exista oameni care sa inteleaga numai primul cuvant din subtitlu si sa creada ca facem prostii aici :)))

  15. @eu: aaa, vezi ca ti-am lasat enciclopedia zmeilor la scoala, la casuta postala de la portar, intr-un plic (cu numele tau scris pe el)🙂

    ok, am schimbat subtitlul, sa nu se streseze nimeni.

  16. @gramo: of, nu am stiut, abia ce am venit de la facultate! o iau maine; multumesc, o sa postez impresii🙂
    eu vad acelasi subtitlu…anyway, cred ca ar trebui sa va intereseze mai putin cine se streseaza aiurea🙂

  17. acum s-a schimbat subtitlul…mai frumos era celalalt 😦

  18. @gramo: am luat cartea ieri, multumesc frumos!
    si le-am promis zmeilor ca le fac loc printre referate, net si plimbare🙂

  19. alessia2001 Says:

    as vrea „la pescuit de pastravi in america”

  20. alessia2001 Says:

    mi-o imprumuta careva? va rog

  21. alessia2001 Says:

    La pescuit de pastravi in America, de Richard Brautigan

  22. alessia2001 Says:

    ma ajutati, habar nu am cu faci schimb

Comentariile sunt închise.

