S-a mutat Jurnalul lui Gombrowicz

Asa cum am spus, l-am scos in oras:

Iar la cutia postala o sa punem in curand altceva.

[Gramo]

6 Răspunsuri to “S-a mutat Jurnalul lui Gombrowicz”

  1. adica l-ati mutat langa blocul meu? daca nu-l ia nimeni m-oi duce eu, ca poate e un semn, trecusem, dupa ce ati mutat jurnalul, pe langa strada voastra..ma frapase atunci ca nu prea erau pubele pe Davila, ca sa vad la voi indiciu pubela;)

  2. Cristian Veterinaru' Says:

    Ce bine k am facut facultatea de medicina veterinara…!Am recunoscut primul loc..!Multumim Gramos pentru sugestiile tale si pentru ca-ti dedici timpul si pentru noi,profanii…!

  3. @moniK: aaaaaaaa, da, pubela de pe Davila a disparut dupa ce am facut desenul ala (cartea era oricum la coada sagetii, in cutia postala🙂 )

    acum tre’ sa mergem cu gunoiul pana la piata cotroceni🙂

    @Cristian Veterinaru’: pai ce, nu suntem toti profani, e vreunul dintre noi sacru?🙂

  4. eu nu cautam cartea, dar mi-am amintit de pubelele micute albastre smulse de pe stalpi (se saturasera gunoierii de ele?) cand am vazut desenul nostru..oricum, ma intrebam de ce reperul..

  5. gata, a fost depe (de la blogdeumor) si a luat-o, a lasat mesaj pe blogul lui Gramo (vezi aici)

    @moniK: aaaaaa, desenul avea legatura cu un post mai vechi despre gunoi, s-a prins Tofee ca acolo sunt indicatii pretioase despre unde e cutia postala a lui Gramo si atunci am pus si noi link catre el;

    iar cosurile albastre,… lipsesc de o gramada de timp😦

  6. […] istoric cu esecurile de pana acum Gombrowicz a fost gasit (l-a luat BlogDeUmor), dar dupa aia nu s-a mai auzit nimic de el. Kafka a ajuns la Teo […]

Comentariile sunt închise.

