Am mai ascuns o carte

Cartea e asta:

img_4751b.jpg

Si e ascunsa in acelasi loc (adica tot in cutia postala a lui Gramo, asa cum spuneam ca o sa facem🙂 ).

Am adaugat insa niste indicii:

img_4756b.jpg

img_4754b.jpg

img_5391b.jpg

Aaaaaaaa, si sa nu va bazati pe faptul ca daca nu o ia cineva in urmatoarele zile o sa o scoatem in oras. Pentru asta am pregatit alta carte!😛

[Gramo]

UPDATE (dupa cateva ore): A trecut Teo si a luat cartea. Am aflat dintr-un mesaj care suna asa:

salut vecini🙂

mi-am dat seama ca stam la doua case distanta, asa ca azi am trecut pe la voi prin imobil, am luat din cutia voastra postala Procesul lui Kafka si v-am lasat in loc La pescuit de pastravi in America. Enjoy it… si lasati-o la loc in cutie, poate o inlocuieste altcineva, sau poate nu m-am prins eu cum ar trebui sa mearga sistemul asta🙂

So, dupa ce terminam de citit, o sa punem la cutie La pescuit de pastravi in America, de Richard Brautigan. Si un post despre carte. Deocamdata, trebuie sa asteptam sa termine Gramo-cat de tras cu urechea la pastravi:

5 Răspunsuri to “Am mai ascuns o carte”

  1. cute🙂
    bine ca nu s-a apucat sa caute pastravii cu gherutzele🙂

  2. […] si Bleach, desi le avem. Si inca n-am terminat de citit cartea pe care am primit-o prin “programul schimb de carti” de la Teo. Dar o sa o terminam intr-o zi doua, o sa scriem despre ea si o sa o ascundem pe […]

  3. alessia2001 Says:

    imiprumutati-mi va rog La pescuit de pastravi in America, de Richard Brautigan

  4. […] Cartea am primit-o de la Teo (vezi povestea de aici). Am lipit un post-it pe ea cu numele celor pe la care a fost, in ideea ca daca o mai ia cineva […]

  5. […] Cartea am primit-o de la Teo (vezi povestea de aici). Am lipit un post-it pe ea cu numele celor pe la care a fost, in ideea ca daca o mai ia cineva […]

Comentariile sunt închise.

