Wanna bookcross me?

Iti place sa citesti? Iubesti cartile? Iti doresti sa impartasesti cartile tale cu oameni asemenea tie?

Daca DA, bookblog.ro, Gramo si I-dana te provoaca la o intilnire in care sa impartasim carti.

De ce? Pentru ca vrem sa ne cunoastem, sa facem schimb de carti intre noi, sa vorbim despre noi, despre carti sau despre orice altceva vom avea chef.

Cand si unde? Duminica, 22 Aprilie, ora 12.00 13:00, Arcade Cafe, Smirdan 30.

Ce-o sa facem? Fiecare aduce o carte (mai multe carti) pe care doreste sa o (le) „impartaseasca”, o ofera cuiva si primeste alta in schimb, poate o citeste, lasa o insemnare pe ea, poate ii place si scrie despre ea apoi pe blog sau oriunde, poate o da mai departe, poate la o alta intalnire… si tot asa.

Si, bineinteles, putem sa bem o bere sau un ceai sau o cafea. Si cu siguranta vom povesti. Poate ne vom cunoaste un pic mai bine cartile, vietile si sufletele.

Va asteptam cu cartea duminica la 12.00 13:00. Si ca sa ne facem o idee despre cati am fi, va rugam sa dati de stire ca veti fi acolo printr-un comentariu la acest post sau anuntandu-ne direct.

18 Răspunsuri to “Wanna bookcross me?”

  1. ca in bancul ala in care apare un necunoscut, in urma unui articol ce anunta un concurs pentru ocuparea unui post, PE MINE SA NU CONTATI! ca va puneti toate intalnirile cool cand lucrez! numai bine, ca la a doua voi fi acolo+ in tema😀
    succes!

  2. Am gasit, Arcade cafe e aici.🙂

  3. eu vin. daca e vorba de carti atunci e de bine. si e si 12 deci nu imi strica programul de seara. asta in cazul ca nu e vorba de 12 noaptea. si un mesaj pt persoanele de genul feminin: eu de cate ori am fost in arcade am vazut sobolani😀

  4. arcade e in zona cu suburbia si lucky 13 si big mamou.

  5. daca nu-s pe la neamuri duminica, la demolat si incarcat moloz, apar si eu🙂

  6. @Christ Saddler: looooooool

    @Eros: fain

  7. partea cu sobolanii e interesanta pt ca maj fetelor vor urca pe masa de buna voie si nesilite de… noi umanii😀 sa vezi atunci ce palpitant iti prezinti cartea in asemenea conditii

  8. am calatorit cu un sobolanel in tren, so…
    tren personal, constanta-galati; nu stiu daca avea bilet;cred ca nu, pt ca s-a ascuns sub o bancheta si nu l-am mai vazut…

  9. oare putem sa o luam si pe Gramo-cat?🙂 doar ca la cat e ea de sperioasa, daca vede un sobo probabil ca se ascunde intre primele coperti care-i ies in cale si devine personaj fictional🙂

  10. […] de pe la 5 dupa-amiaza o sa fie iar un miting la Universitate. Noi mergem sa facem schimb de carti pe la 12, dar probabil ca intalnirea aia n-o sa dureze mai mult de cateva ore, asa ca o sa ajungem la […]

  11. @gramo: nu traumatizati gramo-cat, desi eu as vrea tare mult sa fac cunostinta cu ea🙂

  12. cati vor veni pana la urma?

  13. […] la 12, ci la 13 Published April 21st, 2007 opinie E vb de intalnirea de maine, de la Arcade Cafe. Noroc ca s-a interesat Andrei Rosca si a aflat ca aia nu deschid decat la 13. […]

  14. pai, sa vedem,… noi am numarat: g, ramo, marie jeanne, cristian greger, eu (adica lori) si o prietena, eros, christ saddler, arhitectul (probabil), si poate inca doua persoane (cu care am vorbit) + oameni care se vor hotari sa vina in ultimul moment si n-au lasat nici un comentariu aici🙂

    mai sunt: andrei rosca, i-dana, ionuca si woodisor + (probabil) unii dintre cei care au citit anuntul pe bookblog si cei care l-au citit pe blogul danei

  15. E ora 11, mai sunt 2 ore pana la ora 13.
    Sunt rupt in doua de munca fizica destul de intensa de ieri (treaba de care n-am mai prestat demuuult). Ba daca stau sa-mi amintesc, si la roblogfest am fost tot rupt de febra musculara, de ma durea pana si datul jos de pe scaun… m-am ramolit, sunt batran, nu ca majoritatea voastra – ce sa-i faci…🙂
    Orice-ar fi, incerc sa apar! Am o singura dilema: schimbul de carti o sa fie tematic? exista o tema anume? ca n-am o biblioteca atat de variata precum le banui pe-ale voastre c-ar fi…

  16. a fost o placere sa va cunosc😉 (cred c-am ajuns primul acasa…)

  17. si noi ne-am bucurat sa te cunoastem! keep in touch!🙂

  18. […] de carti 1 Anuntul e aici. Impresii de dupa aici si […]

Comentariile sunt închise.

