Am facut schimb de carti

A fost supertare. Asta in ciuda faptului ca la Arcade Cafe erau niste oameni rai care au facut tot posibilul sa ne alunge de acolo. In principal e vb. despre o tanti care ne-a inchis usa in nas (desi era ora 13 si pe orarul de pe usa scria ca duminica e program de la 13) si dupa aia a iesit pe afara sa arunce cu apa dintr-o galeata printre picioarele noastre de bloggeri nedumeriti.


Dar nu ne-am stresat foarte tare. Ne-am mutat peste drum si am lasat un bilet ca suntem peste drum. Dupa care a iesit un nene de la Arcade (chelner sau barman sau ceva) si ne-a luat biletul si l-a aruncat. Daca a ajuns cineva mai tarziu si nu s-a prins ca suntem peste drum, scuze!🙂 Noi ne-am mai uitat totusi pe geam din cand in cand.

Personajele principale au fost, probabil, cartile. Chiar a fost tare. Vedeam cate o carte si intrebam a cui e si dupa aia vorbeam despre ea. Ne-am hlizit, am rasfoit carti, am vorbit despre alte proiecte etc.

A ramas ca o sa ne mai intalnim. Probabil peste doua saptamani. Probabil sus la Carturesti-ul dintre Universitate si Romana. Inca nu e sigur, dar acum trebuie sa ne mai intalnim, sa ne dam inapoi cartile🙂 Ne-am ales cu o multime de chestii interesante, dar nu va spunem mai multe, fiindca fie ati venit si ati vazut cat de misto a fost, fie n-ati venit, si atunci asta e.🙂

Suntem cam obositi si de aia nu reusim sa ne amintim de toata lumea si sa punem link-uri. Ne-au placut cei de la bookblog, ne-a placut mult Ionuca, ne-am bucurat sa-i revedem pe Fatacusoarele, Joker, Subiectiv, Greger si Marie Jeanne si sa-i cunoastem pe Christ Saddler si pe Eros si ne-am bucurat ca a trecut un pic pe acolo si Ariel si ca era ok.

Revenim cu un update mai incolo (s-ar putea sa mai dureze un pic pana o sa fie vizibil filmuletul).

2 Răspunsuri to “Am facut schimb de carti”

  1. […] de azi (Greger si Marie Jeanne ziceau ca de la ei vine). Suna tare, nu? Soooo,… cum a fost? De data asta n-am batut la o usa incuiata. Carturestiul (de la Romana) s-a deschis la 13 si, dupa cateva momente […]

  2. […] de azi (Greger si Marie Jeanne ziceau ca de la ei vine). Suna tare, nu? Soooo,… cum a fost? De data asta n-am batut la o usa incuiata. Carturestiul (de la Romana) s-a deschis la 13 si, dupa cateva momente […]

Comentariile sunt închise.

