Lista I-Danei

Mai tare decat lista lui Schindler:

Ramona si Gigi
Ionuca
Cristi Greger
Marie Jeanne

Eros
Alexandra
Woodisor
Andrei

Raluca
Ioana
Jolly
Christ

Rudy
Alex
Irina
Ariel in fuga cu 2 prietene

p.s.: Bineinteles, pe lista ar fi trebuit sa apara si I-Dana

3 Răspunsuri to “Lista I-Danei”

  1. Speram ca lista sa se mareasca si sa apara si feedbackul cartilor citite🙂 eu unul sunt captivat in putinul meu timp liber de Cit sa-ntindem coarda? David Lodge.. pana la o urmatoare intalnire … what can i say … Lectura Placuta !

  2. Deci concluzie: dupa ce citesc cartile si o sa spun si pe bookblog ceva parere despre ele (plus o recenzie, vad eu;)) o sa postez si aici ceva comentarii, etc etc etc🙂
    super faina intalnirea de ieri… mai vreu!!!

  3. abia aseara am apucat sa incep sa citesc cartea pe care am luat-o. cand o termin va anunt😀

Comentariile sunt închise.

