Ne mutam?

Ideea a venit de la Andrei Rosca. Si e adevarat ca schimbdecarti ar fi mai vizibil daca ar fi subdomeniu pe bookblog. In plus, o parte dintre cei care au postat aici au colaborat si cu bookblog, asa ca poate nu le-ar fi greu sa se adapteze la noul blog.

Pentru cei de pe wordpress.com, otoh, probabil e mai simplu de postat pe schimbdecarti aici, fiindca isi pot folosi contul pe care-l au deja (vezi instructiunile de aici, desi nimeni nu le-a pus in aplicare 🙂 ).

Oricum, schimbdecarti e un proiect colectiv, asa ca am zis ca decizia trebuie sa o luam impreuna, toti cei care ne-am implicat aici. Voi ce parere aveti?

7 răspunsuri to “Ne mutam?”

  1. alexandra Says:

    ce liniste aici.
    nu ma pot pronunta, mai ales ca nu am avut timp sa vad cu ce se mananca bookblogul [cu carti, banuiesc :)].
    asa ca merg pe mana voastra.

  2. oceanograful Says:

    nu mi se pare o idee buna. Andrei poate promova schimbdecarti pe bookblog (sau pe site-ul personal) asa ca nu vad nici un avantaj major pt shimbdecarti. bookblog este avantajat intrucat inghite un site si adopta o idee foarte buna.

  3. @alexandra: da, nu intra prea multa lume pe blogul asta 😦

    @oceanograful: ideea intalnirilor pentru schimbat carti a avut-o si Andrei independent de schimbdecarti si cei care scriu aici;

    In plus, deocamdata Andrei, I-dana, si alti oameni din echipa bookblog sau dintre cei care colaboreaza cu bookblog s-au implicat cel mai mult in proiectul schimbdecarti.

  4. oceanograful Says:

    tot nu-mi place ideea. promovarea este una, inglobarea alta blog-ul schimbdecarti nu a fost creat Andrei . daca avea aceasta idee atunci sigur era o categorie bookblog. pana la urma echipa de la schimbdecarti va decide.

  5. vă rog să mă scuzaţi, nu vreau să încep nici un fel de polemică, că nu mă pricep, dar o nelămurire tot am: oceanografule, ce ai de fapt cu bookblog? Ce nu îţi place?(de ce/ce ţi-ar plăcea) Te-ai gîndit că poate suntem nişte oameni pasionaţi de cărţi şi atît, fără fumuri, fără a încerca să înghiţim precum căpcăunii etc.? Că recenziile alea nu le scriem ca să ne dăm mari „ia uite ce am mai citit”? Poate ne acorzi măcar o dată prezumţia de nevinovăţie.

  6. oceanograful Says:

    eu nu am nimic cu bookblog. asta nu inseamna ca nu pot avea alte pareri decat tine/altcineva din echipa bookblog. nu-mi place ideea lui Andrei. este doar un punct de vedere, nu o declaratie de razboi. de capcauni, dat mare prin targ ori vinovatii eu n-am zis nimic.

  7. ok, impresia mea, impresiile vin şi trec, am încheiat offtopicul 🙂

Comentariile sunt închise.