Ati citit ceva din cartile alea?

Alea de-am facut schimb cu ele, stiti voi! Un gramo a citit Mantaua lui Gogol (pe care am primit-o de la Woodisor). In ciuda profetiei lui Greger, nu era un roman, ci o culegere de nuvele. Foarte tare Gogol asta! Asteptam sa citeasca si alalalt gramo si dupa aia facem schimb de impresii si postam ceva despre carte.

De asemenea, un gramo (guess care) a citit Alchimistul lui Coelho (de la Eros). I-a placut lectura, dar nu i-a facut cine stie ce impresie.🙂 Probabil din cauza ca a depasit varsta liceului.

Un alt gramo a citit Copacul lui Fowles (de la I-dana, daca nu ne amintim prost) si a inceput Povestiri crude si insolite de Villiers de L’Isle-Adam (de la Christ Saddler). Si un altul a citit vreo suta de pagini din Clopotul de sticla de Sylvia Plath (errrrghhh, nu mai stim de la cine e) dupa care a obosit.

Si am terminat La pescuit de pastravi in America de Richard Brautigan (de la Teo) si o sa scriem ceva despre ea si o sa o punem in libertate. Si o sa mai punem o carte in libertate, da’ inca nu spunem nimic despre asta.

Cat despre urmatoarea intalnire pentru schimb de carti, circula diverse zvonuri. Ba ca ar fi la sfarsitul saptamanii asteia, ba ca ar fi la sfarsitul saptamanii viitoare, ba ca ar fi in pod la Carturesti, ba ca ar fi in alta parte. Deh,…🙂 Cand aflam ceva sigur, scriem!

[Gramo]

10 Răspunsuri to “Ati citit ceva din cartile alea?”

  1. Mai primiţi cu sorcova? Pot veni şi eu (dacă voi avea timp) data viitoare? Nu mă ştiţi, dar schimbăm acest aspect cu ocazia asta… vin cu o carte faină… bem o bere/ceai… hehehe!

  2. Eu am inceput sa citesc poezii de Tristan Tzara. nu mai stiu exact de la cine am cartea dar pot spune ca imi plac si ma relaxeaza seara dupa ce vin de la munca. Mai am cam jumatate din ea pe care sper sa o termin pana la urmatoarea intalnire. O sa ii fac un mic rezumat dupa ce o voi digera complet🙂

  3. Sa va fie de bine! Facem inca un exchange cat de curand… poate ma apuc si eu sa citesc cartile pe care le-am primit… deocamdata ma lupt cu scoala, cu strategii de PR si toate cele, stiti voi, chestii tehnice si boring🙂 In rest, numai de bine!
    Data viitoare vom face mai mult PR🙂 la bookcross-ing🙂 ca sa stie lumea si sa vina sa ne cunoasca
    La buna vedere!
    Va pup

  4. @Silviu: sure, oricine poate sa vina, chiar si oamenii care n-au blog; nu sunt niste intalniri elitiste🙂

    @Christ Saddler: Errrr,… noi am venit cu Tristan Tzara. Deh, era din categoria „carti care mi-au marcat adolescenta”🙂

    @Woodisor: am vazut, esti ocupata cu desenat oite!🙂 ne vedem!!!

  5. 🙂 daaaa… am vazut🙂 si eu.
    My bad!

  6. ah da, now i remember :”>

  7. in weekend nimic?

  8. de la mine era clopotul… sorry😦
    off-topic: schimbdecarti e in dilemateca, bravic🙂

  9. @Christ Saddler: in week-endul urmator

    @Ioana: aaaaaaa, don’t be sorry, e o carte tare, doar ca in alt gen decat chestiile care-i plac lui Gramo🙂

    Am vazut ca Dilemateca n-are pe net decat coperta😦

  10. […] , carti , cultura Intrebarea mi-a venit de la cartile pe care le-am cules de la primul Schimb de carti: Clopotul de sticla de Sylvia Plath si Povesti crude si insolite de Villiers de l’Isle […]

Comentariile sunt închise.

