Sotron de Cortazar (de la Hiacint)

Am o carte pentru schimb de carti, m-am hotarit. Se cheama Sotron (Rayuela), autorul e Julio Cortazar, e aparuta la Polirom. Mie imi e foarte draga, as spune ca intra in categoria carti care iti schimba viata. Mi-as fi dorit sa o daruiesc unui prieten bun, dar nu mai am nici unul.

O trimit prin posta cui o doreste🙂

Ati luat vreo hotarire in legatura cu bookblog?

Pe curind,
[hiacint]

5 Răspunsuri to “Sotron de Cortazar (de la Hiacint)”

  1. oceanograful Says:

    daca sunt eligibil atunci doresc sa-mi exprim interesul.

  2. desigur. trimite-mi, te rog, adresa via e-mail (găseşti pe masa-pustie, la profilul complet)

  3. oceanograful Says:

    yess ! daca tot suntem pe schimbdecarti atunci trebuie sa-ti trimit si eu ceva. ce-ti trece prin minte ?

  4. normal, prin minte imi vin tot felul de titluri, dar nu e neapărat să-mi trimiţi ceva. schimbdecărţi mi-a adus deja un volum de elfriede jelinek🙂

  5. caut cartea cu nerabdare…mi-ar face o reala placere sa o am:P

Comentariile sunt închise.

