Ciresarii si Liceenii

Adica volumele alea scrise de Constantin Chirita, de s-a facut si film dupa ele si cartea lui George Sovu (ah, da, si dupa ea s-a facut un film). Ce-i cu ele? Am vazut ca au aparut in biblioteca virtuala a lui Schimb de carti (pe mail; mai e cineva care nu stie cum se poate intra?).

Sa speram ca sunt considerate public domain si ca nu se face bietul Schimb de carti de ras.🙂

In alta ordine de idei, sigur o sa fie aranjata o intalnire pentru week-end-ul viitor, asa ca poate vorbim despre ce carti sa aducem s.a.m.d.

O sa vina cu siguranta si Andrei Rosca si poate vb si despre daca sa-l mutam pe Schimb de carti pe bookblog.

Ok, cam asta era tot.

[Gramo]

6 Răspunsuri to “Ciresarii si Liceenii”

  1. Sper sa ajung si eu p-acolo…🙂

  2. pai,… te asteptam🙂

  3. Da da da, eu nu stiu cum se intra acolo… ar trebui?😀

  4. da, fiindca am tot scris despre cum se intra in contul lui schimbdecarti (si aici, pentru a pune posturi noi, si pe mail)🙂

  5. Thanx, simpla ghicitoarea dar eficienta😉
    Eu am o gramada de carti in format electronic, dar nu sunt ordonate, asa ca nush… daca vrea cineva ceva sa ceara, poate gasesc…

  6. @KiKi: deci a mers, nu?🙂 oki, scuze ca am raspuns tarziu, vb! poate punem la cale o biblioteca virtuala (dar totusi legala!🙂 ) in lb romana🙂

Comentariile sunt închise.

