La pescuit de pastravi in America e in Cismigiu


Mai precis, e in spatele cascadei…

…intr-o punga neagra.

Succes la vanatoare!🙂

p.s. Cartea am primit-o de la Teo (vezi povestea de aici). Am lipit un post-it pe ea cu numele celor pe la care a fost, in ideea ca daca o mai ia cineva „din intamplare” (cum s-a intamplat cu Virginia Woolf), poate o reintroduce totusi in circuit.🙂

p.p.s. Chiar asa, s-a mai auzit ceva de Gombrowicz?

Un răspuns to “La pescuit de pastravi in America e in Cismigiu”

  1. Cartea a fost luata🙂

    mousike
    :

    Ok, cartea e pe maini bune. Ne-a luat si noua (E. & Th.) ceva timp sa ne prindem ce bat sa apucam, dar am pescuit-o pana la urma, ieri seara pe la 8. Deja am servit o portie:

    ” Imi amintesc ca am cnfundat o batrana cu un rau plin cu pastravi din Vermont si a trebuit sa-mi cer scuze.
    – Va rog sa ma iertati, i-am zis eu. Am crezut ca sunteti un rau cu pastravi.
    – Nu, nu sunt, mi-a raspuns ea.”😀
    @Ioana Sima: mai stii, poate noi eram dubiosii, cautand de pe partea cealalta.

Comentariile sunt închise.

