Bookfest 2

Asa i-au spus unii bloggeri intalnirii de azi (Greger si Marie Jeanne ziceau ca de la ei vine). Suna tare, nu? Soooo,… cum a fost? De data asta n-am batut la o usa incuiata. Carturestiul (de la Romana) s-a deschis la 13 si, dupa cateva momente initiale de nedumerire, cei de acolo au fost foarte friendly cu noi.


Ne-au lasat sa mutam mesele, ne-au mai adus scaune, am fost cu Cristi Neagoe si am adus o masa din pod etc. Si ne-au dat si ceai de fructe. 10x, ppl, you rule, nu sunteti niste snobi infumurati, asa cum credeam!🙂

Au fost mult mai multi oameni decat prima data (lista va aparea probabil tot la I-dana). N-am reusit sa ii cunoastem prea bine pe toti, sorry. Dar tot am avut senzatia ca e o intalnire destinsa, intre prieteni.

Am vorbit despre carti si despre alte chestii. Daca n-ati fost, sorry😦 Or sa mai apara probabil povesti si poze (cei de la Bookblog vor sa le adune pe toate) pe net. Oricum, poate ne vedem data viitoare!🙂

LATER EDIT: Tocmai am descoperit ca exista o chestie serioasa care se cheama Bookfest🙂

3 Răspunsuri to “Bookfest 2”

  1. primiţi lume nouă la următoarea întîlnire?😀

  2. looooooooooool🙂 sigur!🙂

  3. […] (a scris si ea) Jen (yep, si ea a scris) Eros Vlad (vezi aici) Gigi si Ramona (a.k.a. Gramo) (da, a scris si Gramo, normal […]

Comentariile sunt închise.

