Ce carti a schimbat Gramo

De fapt stim doar ce carti am primit, fiindca pe alea pe care le-am adus noi nu le tinem minte, ne asteptam sa le tina minte cei care le iau🙂

Sooo, James-Oliver Curwood, Le Grizzly (in franceza) si Mihai Heyfetz, Secretarul politiei secrete le-am primit de la Woodishor. A doua carte ii era destinata lui Jen, dar Jen isi alesese deja mai multe carti si i-a cedat-o Ramonei. Cesare Zavattini, Eu sunt diavolul e de la Cutish, iar Edgar Wallace, Omul de la „Carlton” banuim ca e de la Cristian Greger.

Sven Elverstad, Omul care a jefuit orasul e sigur de la Greger, iar Peter Pan in Gradina Kensington, Tom Degetel si Fridolin sunt fie de la I-dana, fie de la Ionuca.

Balada capsunilor fara culoare e sigur de la Ionuca, fiindca are un autograf pe prima pagina🙂 Stanicioara cit o banicioara, in schimb, iar nu stim daca e de la Ionuca sau de la I-dana. Raymond Jean, Cititoarea nu stim de la cine e (Ramo a citit-o deja). Si nici Nautilus (care nu e o carte, ci o revista). Cam asta e.

9 Răspunsuri to “Ce carti a schimbat Gramo”

  1. Antologia Nautilus e grozava, un moment de hotar al evolutiei SF-ului romanesc. Are cam toti autorii romani importanti care scriau la vremea aceea, si cateva nume mari din afara (Spinrad, Roberto Quaglia…), si un comentariu foarte bun despre postmodernism in SF la final. Eu cred ca mi-am pierdut exemplarul undeva prin pod, dar oricum nu l-as fi dat la bookcrossing.

    Sa-mi spui ce povestiri ti-au placut.

  2. @Cristi: aha, 10x! dar de ce nu l-ai fi dat? ca doar il primeai inapoi!🙂

  3. are valoare sentimentala (atat de multa incat am si uitat unde l-am pus).

    nu sunt genul de om care tine cartile in biblioteca, sunt de parere ca ar trebui sa circule.

  4. sa-ti fie de bine…
    stii cumva de la cine am luat pederast data trecuta? si de la tine am luat aia cu fetita nu? cu „ca intr-o oglina, in chip intunecat”

  5. da, chiar, nu te-am intrebat cum ti s-a parut aia cu fetita🙂 pederast e tot de la noi (faina recenzie)

  6. @all: Bai, am gasit un ac de cusut in Omul de la „Carlton”!!!!!! Take care cu cartile!🙂

  7. Dumnezeule Gramo! Chiar un ac de cusut? manual sau de masina de cusut?
    Cartea cu fetita mi-a placut la nebunie desi am avut asa o mica revolta in mine… vei vedea miercurea viitoare ca ii fac recenzie.
    V-am lasat un gand pe carti… data viitoare fac in post-it-uri sa nu suparam lumea🙂 si… vreau sa imi lasati si voi un gand… pe gogol scris:D nu ma supar!!!🙂

  8. tesem, tesem!🙂

    si era de cusut (poate stie greger mai multe, fin’ca de la el pare sa fie cartea!🙂 )

  9. 🙂 de fapt si de drept nu ar fi nimic rau in asta… doar am auzit ca prin America crosetatul a devenit o activitate barbateasca😀

Comentariile sunt închise.

