Carti online la British Library

Tineti minte postul asta? Era foarte frustrant, fiindca n-aveam shockwave player si n-aveam nici un chef sa ni-l instalam aiurea (de altfel, pentru linux nici nu exista).

Tocmai am descoperit ca exista si o varianta mai simpla, asa ca acum puteti vedea (aici) chestii din caietele lui Leonardo Da Vinci, desene din atlasul realizat de Mercator insusi, fragmente scrise de Jane Austin, William Blake si altii, plus Alice in tara minunilor scrisa de mana (si cu desene) de Lewis Carroll, plus alte chestii.

LATER EDIT: Apropo de Mercator, ce preferati, Yahoo Maps sau Google Maps? Si de ce?

2 Răspunsuri to “Carti online la British Library”

  1. nu cunosteam Yahoo Maps, l-am incercat acum. nu-mi place ca imi da rezultatele in mile, nu in km si nu stiu de unde sa schimb setarea. are si reclame, dupa care nu ma omor.

    Google Maps mi se pare foarte fain, l-am folosit la intimplare dupa ce iesisem la pensie chinuindu-ma cu map24.de (care pe vremuri era misto, dar acum ma dispera cu tot felul de Java-uri etc.)

    in plus stilul google mi se pare foarte ok la ochisori:)

  2. Hey there…

    Wasn’t what I was looking for, but good website. Thanks….

Comentariile sunt închise.

