Could it be? Inca o carte pusa in libertate!?

Da, in ciuda esecurilor rasunatoare de pana acum, am mai ascuns o carte: George Orwell (tipul cu 1984 si Ferma animalelor) – Zile birmaneze. Adica asta:


Urmeaza pozele cu indicii:

Scurt istoric cu esecurile de pana acum:

Gombrowicz a fost gasit (l-a luat BlogDeUmor), dar dupa aia nu s-a mai auzit nimic de el.

Kafka a ajuns la Teo (care n-a mai pus cartea in circulatie, dar l-a lasat la schimb pe Brautigan).

Virginia Woolf, otoh, a disparut fara urma si nu stim cine a luat-o.

Pe Brautigan l-am citit si l-am repus in circulatie. A ajuns la Thelizi, dar inca n-au facut nici ei nimic.

7 Răspunsuri to “Could it be? Inca o carte pusa in libertate!?”

  1. […] dus si am ascuns o carte! Nu, nu va spunem unde, si nici despre ce carte e vorba. Am pus un post pe schimb de carti, vedeti […]

  2. Thelizii inca citesc cartea (subtirica cum o fi…) in timp ce sunt dati prin masina de tocat a sesiunii; ce, voi gasiti oriunde balti cu pastravi?!😀 Nu e cazul sa vorbiti de esec in cazul asta; din contra, ne gandim sa mai eliberam ceva, pe langa Mr. Brautigan. Cat despre disparitii, eu inca mai cred ca o eticheta-info ar putea avea efect, macar pt. unii.

  3. u’re right! sorry daca a sunat faza aia prea,… well, u know! love u ppl! bafta in sesiune!

  4. […] Gramopic (sort of a hint) Published June 5th, 2007 gramos , proiecte , jocuri , carti , announcement Inca un indiciu pentru ultima carte pusa in libertate de Gramo: […]

  5. salut! abia am terminat cu licenta si alte lucruri asemenea si nu prea mi-a mai fost gandul la altceva. Oricum, am pus deoparte de vreo doua saptamani Complexul lui Portnoy de Phillip Roth si maine o sa-l dosesc pe undeva prin oras.

  6. @depe: am vazut, am copiat postul de la tine si aici

    @all: stie cineva, mai e Orwell acolo, a disparut?

  7. […] Ascunsesem acum ceva timp Zile birmaneze de George Orwell undeva prin parcul Gradina Icoanei (vezi aici). Dupa care n-am mai auzit nimic de ea. Cand am mai trecut pe acolo n-am mai vazut-o, asa ca am […]

Comentariile sunt închise.

