Book…stuff 3 – mai lungim un pic pelteaua :)

Mai intai, cine a fost:

Lista lui Rudy:

Fata cu soarele (Alexandra) – love u, girl!
Gabi – poate data aviatoare o sa ne cunoastem mai bine!🙂
Sunhunter (sau Adi Ciubotaru) – 10x pentru semnele de carte, man!!!!!!!

Laura (Chryssallidis) – te citim!!!!
Andrei Rosca – a fost super, Andrei, nu te stresa!
Phoebs – lots of hugs!!!!

Ionuca – bafta cu Urma! don’t be sad! superpost!
Spadez (si o prietena) – cei mai cute schimbatori de carti; Spadez a scris aici; vb pe mess daca vreti si pozele la rezolutie maxima, ok?🙂
Christ Saddler – mai ia-te tu de perfuziile nostre!…🙂

Dianora – 10x, great post, poate o sa ne socializam mai mult data viitoare!🙂
Liviu – hi, man, nice to meet you (sort of)!🙂
Bobby – Ruddy, a fost Bobby pe acolo si nu l-am vazut noi!?

Diana
Rudy insusi – multumim muuuuuuuuuult pentru ajutor cu cartile, nice post (nu stiam ca o tanti din aia a venit la sfarsit sa se planga ca le stricam „conceptul artistic”; aia de la stradadeco au fost chiar superpenali, plini de rautate si de marlanie😦 ); that aside, Gramo-boy isi cere scuze ca ti-a stricat poza, ranjind ca un copil oligofren🙂
Jen (nu puck, cum apare la Rudy)

Puck (nu Ioana, cum apare la Rudy)
Ioana (din echipa Bookblog)
Hiacint – ooo, ce fain a fost sa te cunoastem, pacat ca ne-am prins mai tarziu ca tu esti Hiacint🙂 fain post!

Iulia – nu-ti faci blog?🙂

Adaugirile lui Gramo:

Subiectiv – sorry, abia la a doua strigare ne-am prins ca nu apari pe lista!🙂
Raluca Alexe – hiiiiiiii!🙂
Ana Pobleanu – ne-a parut bine sa te revedem (dupa Netoo), pacat ca ai plecat asa de repede😦
un tip care era cu Ana Pobleanu (sorry ca n-am retinut numele)

un tip care zicea ca il uraste Ionuca
Patric – si n-am mai apucat sa vb despre sex in grup!🙂
Teacher Mihnea – dar s-ar putea sa fie o confuzie

Silviu, Gabriel, Vlad (tot din echipa bookblog, nu stim mai multe despre ei, am citit la Hiacint)
doamna Irina – care nu e bloggeritza, dar a venit si a lasat o carte (am luat-o noi) si a luat ceva de la Sunhunter;
Cristi Neagoe – care a lasat carti data trecuta si a trecut si el un pic pe acolo

Ondinna – care a venit, a lasat niste carti, s-a carat, nu s-a socializat cu nimeni, s-a intors, si-a luat cartile, dupa care a scris un post cam penal.😦
Umberto – care este, intr-un fel, initiatorul ideii cu schimbul de carti!🙂
Cezar Paul Badescu

+ alti oameni (Andrei Rosca numarase vreo 44, dar nu conteaza numarul, ci calitatea!)

Apoi, ce carti am luat? Astea au ramas si nu le-a luat nimeni. Am impartit sarcina de a lua cartile ramase cu Rudy. Acelasi Rudy! Great guy!🙂

Iar cartile pe care le-am luat sa le citim sunt astea (da, stim in principiu de la cine e fiecare dintre ele):

Sorry pt. calitatea imaginilor, am spus ca ni s-a dus pe p… canonu’, acum am ramas cu un Fuji DX-7 cumparat prin ’98. Putem spune ca ne-am intors la radacinile fotografiei digitale!🙂

Bonus – inca un film (n-am avut nici o idee pentru sound-ul de fond, sorry):

p.s.: Asa arata semnul de carte:

5 Răspunsuri to “Book…stuff 3 – mai lungim un pic pelteaua :)”

  1. :(( si eu care nu am ajuns… mama ei de masina😦

  2. Salut!
    Sunt din Oradea si as vrea sa stiu, daca ma poate ajuta cineva, daca aici se practica chestia asta cu cartile si unde.Daca se poate, va rog sa-mi raspundeti fie aici, fie pe adresa mea de e-mail: adriana_daraban@yahoo.com
    Multumesc

  3. sunhunter Says:

    da, nuj de ce apare Logat unu, sunhunter; in fine, va vorbeste altu, Umberto, care are blog pe worpress, mai nou, adicatelea: http://zidenoapte.worpress.com

  4. rectific: http://zidenoapte.wordpress.com/ cu d de la dumitru, in general

  5. salit!
    in Oradea este asa ceva?

Comentariile sunt închise.

