Alta carte umbla libera pe undeva prin Bucuresti

Blog de umor scrie:

La concurenta cu lansarile de la Bookfest, am pus si eu in libertatea o carte care isi cauta noul stapan/cititor. Probabil ca editurile vor da faliment din cauza ca toti amatorii de lectura din Bucuresti imi vor cauta cartea (pentru ca e moca ), in loc sa cumpere de la standurile lor.

Asa…

Cartea care umbla libera pe strazile orasului raspunde la numele de Complexul lui Portnoy si, daca o intrebi de parinti, spune ca e scrisa de Phillip Roth. Ultima oara cand a fost vazuta purta niste coperte albe, marca Univers, colectia Romanul secolului XX.

Locul in care isi asteapta potera e urmatorul: Spartura din treapta cea mai de jos din fata magazinului de computere de la parterul caminului B din Grozavesti. Cred ca e destul de clar. Am facut si o poza cu barlogul, dar momentan nu am cablu sa o descarc din aparat. De indata ce fac rost de cablu o sa pun si poza, pentru ca totul sa fie mai clar, iar nelegiuitul (se face vinovat de pronografie) sa fie, in sfarsit, prins.

That’s all, folks!

[postul original e aici]

2 Răspunsuri to “Alta carte umbla libera pe undeva prin Bucuresti”

  1. […] care a ascuns-o acum o saptamana prin Grozavesti (detaliile sunt aici, postul a fost preluat si aici). Deci sistemul […]

  2. […] a primit-o de la Blog de umor (vezi aici si aici), a (re)citit-o si a scos-o iar in circulatie. Cu o oarecare intarziere, sorry. Daca vreti […]

Comentariile sunt închise.

