Audiobooks again

Am stat un pic pe LibriVox. E destul de fain si au destul de multe carti in format audio, citite de voluntari. Ok, unele carti englezesti citite cu accent americanesc nu suna bine, dar macar le poti auzi. De ce sa vrei sa le auzi? Fiindca esti copil mic si nu stii sa citesti. Sau esti nevazator. Sau nevazatoare. Sau faci o alta chestie in timpul ala – speli vase, rufe, repari caloriferul etc.

Sooo,… pe cand niste audiobooks gratuite (cu texte pentru care nu mai exista copyright) si in romana?🙂

3 Răspunsuri to “Audiobooks again”

  1. superbullus Says:

    cauta pe torente. am gasit odata o colectie impresionanta, dar cum nu sunt foarte interesat de ascultat nu le-am dat jos. nu imi mai amintesc exact ce tracker…dar oricum era romanesc.

    carpe noctem!

  2. am gasit io un site http://www.audiobooks.ro cu carti si alte chestii in format audio. pare misto da nu stiu inca care e treaba. ccred ca inca se mai lucreaza. oricum ideea e misto ca se poate face download de pe net in format mp3. cred ce e ceva gen librivox dar cu carti romanesti

  3. just passing thru….

    Gotta love yahoo, very neat website. Thanks alot….

Comentariile sunt închise.

