Cum a fost la schimb de carti 4?

Omg, a fost extraordinar!!!!!! Nu vrem sa-i furam stilul Ionucai, dar,… Ioiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!


In primul rand, n-am mai depins de alti oameni, carciumi, firme, corporatii, bleaaaaaah🙂 Am fost doar noi – bloggeri & friends.

Sooooooo, cum a fost? Ne-am intalnit la metro la titan, asa cum zisesem, la 4:

Am mai stat un pic pe acolo, dupa care am plecat in gashca spre parc. In parc, tot felul de oameni ciudati, in costume de baie urate (mai bine ar fi facut nudism, ca in Berlin; in fine, treaba lor,…)

Dupa o mica excursie, am ajuns la locul de popas si am scos carticelele🙂

S-a jucat volei + chestia aia cu paletele (errrrrrrghh,… badminton, right?) si s-a stat de taclale. Despre carti si despre o mie de alte povesti. A fost o dupa-amiaza de duminica superfaina. Ok, un pic pe fuga (unii oameni se grabeau sa ajunga la concert). Dar a fost ok.

Iar acum poze:

Un tip interesant, cu care n-am apucat sa vb prea mult, Catastif si Tudor.

Plus alte fet(z)e noi (si interesante)

Spadez cu prietena:

Bobby Voicu (yes we’ve had Bobby, a luat si o carte!!!!!🙂 ), Jen si Patric (si Raluca, cu spatele).

Patric again, Christ Saddler, Jen, Ioana si Raluca:

Jen, calarita de Gramo-kid (nu puteti spune ca are gusturi proaste, nu?)🙂

Au mai fost: Adi Ciubotaru, Andrei Rosca, o tipa foarte simpatica Diana, cu care ne-am intalnit in metrou si la venire si la plecare (iar am uitat adresa blogului, sorry, sorry, sorry), o tipa care i s-a parut cunoscuta lui Gramo-girl (din Husi!?) si multa lume faina (sorry ca n-am retinut toate numele, revenim eventual mai incolo).

Great, great great! Acum suntem deprimati, fiindca n-am apucat sa scriem despre cartile pe care le-am citit. O sa incercam sa scriem despre cartile pe care le-am citit si despre cartile pe care le-am luat intr-una din zilele urmatoare. Ok, 10x, zbye!🙂

15 Răspunsuri to “Cum a fost la schimb de carti 4?”

  1. imi imaginez cat se va oftica Ionuca va n-a fost si ea, sic!:))

  2. haha, aparent tipa aia is eu?!

  3. @diana: omg, da! offfffffffffffffff😦 si la pozele din carturesti ne uitam si ni sa parea ca te stim dintotdeauna si stiam ca esti Diana dar ne intrebam „ok, ok, dar care e blogu’?”

    Gata, editam, de acum nu ne mai zapacim!🙂

  4. :((((((((((((((((((((((((( MOOOOOOOOOOOR de ciiiiiuuuuuudaaaaaa!!!! Si a fost si Gramo-kid!!!! Pe mine trebuia sa ma calareasca, nu pe Jen! Sau, ma rog, si pe mine!! NERVI MULTI!!!!!!!!

  5. hahaha, da. Exista zvonuri cum ca ati si fost la un moment dat in acelasi studio de radio:)

  6. […] s-au distrat, au schimbat carti, s-au simtit excelent, ce mai, a fost o dupa-masa superba, iar acum imi mai si fac in ciuda! Nu mai ratez nici un schimb de carti, asta-i clar! Cross my heart and hope to […]

  7. Mă bucur pentru voi, de-abia aştept să mă mut la Bucureşti.🙂

  8. Gramo bebe stie cum sta treaba cu asortatul…si ca galben la galben trage…

  9. @ionuca: da, foarte rau ca n-ai venit!!!!!!!!🙂 iar data viitoare, cand o sa vii tu, n-o sa venim noi! doar asa, din rautate!!!!!!!!!1🙂

    @sunhunter: zvonuri, ce zvonuri? a inceput sa ne roada curiozitatea mai rau ca un soarece bulimic!🙂

    @eXstatic: Bucharest sucks!😦 daca n-ar fi cativa omeni faini pe-aici, ar fi chiar oribil…

    @moniK: mda, daca ar sti ca am vrut sa-l deghizam in carte de bucate (deh, la cat a regurgitat pe bluzita) si sa-l dam la schimb vreo doua saptamani…🙂

  10. Cum adica sa nu veniti voi?! De ce ma necajiti?😦

  11. Of, ce rau imi pare ca nu am ajuns😦
    abia astept sa il vad pe Gramo-bebe🙂

  12. […] e un post de-al meu despre colici. Asta e postul de la al patrulea schimb de carti, unde am fost si eu. Aici si aici mai apar si eu un […]

  13. […] Schimb de carti 4 Anuntul e aici. Impresii de dupa aici. […]

  14. […] e un post de-al meu despre colici. Asta e postul de la al patrulea schimb de carti, unde am fost si eu. Aici si aici mai apar si eu un […]

Comentariile sunt închise.

