Ce-am mai citit dintre cartile primite la schimb

Am ramas cam in urma cu partea asta. So,… dintre cartile de data trecuta ne-a placut foarte mult cartea cu Crimele din Oxford. Am avut amandoi aceeasi impresie: „da, cam asa ar trebui sa arate o carte politista scrisa in ziua de azi”. Btw, am gasit aici un post misto despre carte si am mai aflat si ca in 2008 o sa iasa un film facut pe baza ei.

Am citit si 69 (cartea lui Ionut Chiva). In mod curios, Gramo-boy, care nu-i prea apreciaza pe scriitorii din generatia beat, a fost incantat de carte, in timp ce Gramo-girl, care ii place totusi pe beatniks, n-a fost la fel de impresionata.

Mort a lui Terry Pratchet a fost funny, desi povestea nu prea ne-a prins. Stilul insa era foarte fain (unele chestii ne-au semanat cu alea din The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy).

Domnisoara Brodie (de Muriel Spark) nu prea ne-a placut. Personajele nu ne-au inspirat nimic, nici simpatie, nici antipatie. Am tot asteptat sa se intample ceva in toata cartea, dar nu s-a intamplat nimic.😦

Nici in Fagaduiala lui Friedrich Dürrenmatt nu se intampla nimic, intr-un sens, dar cartea te prinde si o poti citi cu placere pana la sfarsit, fara sa ai dupa aia vreo senzatie de insatisfactie. Daca ar trebui sa-i lipim vreo eticheta, i-am lipi-o pe aia de anti-roman politist.🙂

Iar cartea lui Alain Pose am inceput-o, dar n-am reusit sa o citim nici unul. Probabil ca fictiunile istorice nu sunt genul nostru.

In fine, am mai avut niste carti (de Sakamoto si Alain de Botton), dar inca n-am apucat sa le citim. Dintre cartile primite la ultimul schimb de carti am citit-o amandoi pe cea a Lorenei Lupu. Si Yasunari Kawabata – Frumoasele adormite am citit-o. Si mai avem:

Dar despre cartile astea poate scriem alta data.

Un răspuns to “Ce-am mai citit dintre cartile primite la schimb”

  1. […] am mai citit din cartile de la schimb de carti 4 (un gramo a terminat, cu chiu cu vai, Ghidul nesimtitului – i s-a parut o carte proasta, in care se […]

Comentariile sunt închise.

