Ce-am mai citit dintre cartile primite la schimb (2)

Am citit Rondo capriccioso, cartea Lorenei Lupu (care are blog aici), primita de la Fata cu soarele. Am citit-o pe nerasuflate amandoi si ne-a placut, probabil si fiindca nu ne-am gandit ca e vorba de literatura. Daca am fi vrut „sa consumam literatura”, poate nu ne-ar fi placut.

Am amanat sa scriem despre carte, fiindca voiam sa scriem mai multe chestii, dar mereu au fost alte lucruri de facut.😦 Anyway, daca vreti sa cititi un soi de recenzie, gasiti una aici.

Un citat:

A, am uitat sa mentionez, in caz ca va intrebati cine dracu’ e handicapata asta care ne plictiseste cu aberatiile ei, eu eram inca studenta la actorie, cu toate avantajele aferente: reduceri peste tot, gratuitate la teatre si admiratia blazatilor de la diverse universitati de stat si de sezut: „Mama, esti la teatru! Ce misto de tine!”.

Nu voiam sa contrazic si sa deamagesc pe nimeni, asa ca aprobam bovin si resemnat, dar in jurnal se cade sa fii sincer si trebuie sa recunosc, nu mi se parea nimic misto in a ti se demonstra zilnic, de catre diversi actorasi mediocri ajunsi peste noapte asistenti universitari, ca ei sunt calea, adevarul si viata, iar tu esti stopul, minciuna si moartea.

Ma oboseau teribil o mie de umilinte stupide pe care trebuia sa le inghit cu zambetul pe buze, in timp ce mi se confirma, iar si iar, impresia ca dorinta de a invata si de a intelege lucruri constituie o cumplita jignire pentru cei pe care indrazneai sa-i deranjezi cu asa ceva.

[Gramo]

3 Răspunsuri to “Ce-am mai citit dintre cartile primite la schimb (2)”

  1. Ma bucur ca v-a placut cartea! A recenzat-o si Raluca Alexe pentru BookBlog:
    http://www.bookblog.ro/raluca-alexe/rondo-capriccioso

  2. mulţumesc. vă mărturisesc că şi eu citesc pe nerăsuflate gramo’s world, zi de zi… aşa că suntem chit!🙂

  3. @fata cu soarele: aha, nu stiam, 10x! tu ce mai faci? am vrea sa venim sa te vedem pe 28, dar nu stim cum sa ne descurcam cu ridichea uriasa🙂

    @Lorena: omg, it iz u!!!!!!!!!!🙂 acum ni s-a facut rusine, fiindca am „citit” din carte fara sa-ti cerem voie; dar am zis ca, in fine, e un pasaj scurt; voiam sa-i facem pe oameni curiosi sa citeasca, iar noi nu prea ne pricepem la recenzii, discutii literare & stuff like that; si am zis ca mai bine citim un pic, pur si simplu;

    p.s. si noi am intrat la tine pe blog si ne-am simtit foarte fain acolo de fiecare data!

Comentariile sunt închise.

