La Schimb de carti 5

La 3 fara un sfert eram in fata la BRD-ul de la Piata Unirii. Ne-am intalnit cu mai multa lume si am plecat spre Lucky 13. Cand am ajuns acolo am descoperit ca deja era mai multa lume si acolo. Ne-am scos cartile si am inceput sa ne invartim pe acolo si sa vorbim cu lumea din jur. Si am facut si cateva poze.

Si un filmulet:

Invitatii speciali au fost Lorena:

Cezar:

Si Iulian:

Spre deosebire de celelalte dati, acum nu am fost lasati doar de capul nostru si la un moment dat s-a discutat mai organizat, chiar s-a citit un pic, dar nu ne-am simtit ca la scoala.🙂 A fost ok. Si interesant.

Si un filmulet:

Invitatii speciali au fost Lorena:

Cezar:

Si Iulian:

Spre deosebire de celelalte dati, acum nu am fost lasati doar de capul nostru si la un moment dat s-a discutat mai organizat, chiar s-a citit un pic, dar nu ne-am simtit ca la scoala.🙂 A fost ok. Si interesant.

UPDATE: Puteti vedea aici o lista cu oamenii care au venit. Alte poze de la intalnire sunt pe Schimb de carti, la Jen si la Subiectiv. Iar despre schimbul de carti de la Timisoara (pacat ca de ce n-a fost interesat) puteti citi aici.

Comentariile sunt închise.

