Un YouTube pentru carti!

E vorba de Scribd, un site de tip web 2.0 pe care oamenii publica texte, le citesc, le dau stelute, lasa comentarii si asa mai departe…


Partea cea mai tare e ca textele sau cartile puse pe Scribd pot fi puse, exact ca si filmuletele de pe YouTube, pe bloguri (10x igeog!). Cam asa (am ales dimensiunile paginii in asa fel incat sa o puteti vedea pe toata daca deschideti fereastra de Firefox in full screen – cu F11):

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

[textul e preluat de aici]

Sooooooooooooo,… happy scribd-ing!🙂

2 Răspunsuri to “Un YouTube pentru carti!”

  1. eu il stiu si-l folosesc de mult, e foarte util cand imi trebuie textul unei carti si nu am varianta copac mort la indemana si nici posibilitatea s-o caut pe irc. traiasca pirateria😀

  2. […] Postul l-am “furat” de pe Bookgames, dar tot Gramo l-a pus si […]

Comentariile sunt închise.

