Poze de la Schimb de carti 7

Daca vreti mai multe detalii despre poze, puteti lasa un comentariu.🙂


later edit: tocmai ne-am amintit, poza asta e facuta de fapt de Gia; se juca un gramo cu aparatul si lumanarea si a vrut si ea sa faca o incercare si i-a iesit poza cea mai reusita

13 Răspunsuri to “Poze de la Schimb de carti 7”

  1. […] Deocamdata, daca vreti sa mai vedeti niste poze si un filmulet, puteti sa va uitati pe Bookgames (aici si […]

  2. :)) Nu pot sa cred ca ati pus poza aia cu mine!!!!!!

  3. errrrrrrrrr,… daca nu place la tine, scoatem!🙂

  4. va rog eu sa nu scoateti:)

  5. Sky-Hunter Says:

    n-am mai intrat pe bloguri de ceva vreme si uite ca ratez si editzia a-7-a

  6. @Adi: nu-i asa ca are ceva de film artistic dintr-o tara est-europeana?🙂

    @Sky-Hunter: next time…🙂

  7. Sky-Hunter Says:

    @Gramo – ma iubesti atat de mult incat ti-ai pus „approve comment” la tine pe blog, vrei sa vezi ce scriu (in mod special) sau sunt imprevizibil si e mai bine sa fi precaut ?🙂

    Sper sa fiu si eu la Book Exchange – 8th Edition. Am fost acasa si mi-am adus mai multe carti in Bucuresti.

  8. A trecut Gramo pe aici si cand sa numar plecaciunile, numai una. Restul sapte, ce faceti? Adica sase, ca unul e Gramo, si el nu trebuie sa isi faca plecaciune.

  9. gramo, intr-adevar, pare o secventa dintr-un fil est-european. Iar daca am face un sondaj pe necunoscute asa, nimeni n-ar banui ca-i de la un schimb de carti🙂

  10. hihi sandra brown:D
    cine e fata care citeşte băiuţeii?

  11. @Sky-Hunter: nope

    @vio: Laura (a.k.a. Chrysallidis)

  12. Sky-Hunter Says:

    @Gramo – Nu mai iubesti ??! ufff, si eu care imi faceam sperante ca in spatele micilor disensiuni se ascunde un zambet cald.

Comentariile sunt închise.

