Ce am mai citit – alte carti

Tot despre cartile astea e vorba. Am citit foarte repede Memoriile unui tanar ticnit, de Beigbeder. Cartea ni s-a parut slaba. N-am ramas cu nimic de pe urma ei. Macar se citeste usor.🙂

Sarama, de Oana Stoica Mujea, in schimb, e o poveste foarte faina, in genul LOTR. Lumea s-a speriat probabil de coperta, fiindca nimeni n-a vrut sa ia cartea si asa am luat-o noi. Nu ne-a parut rau. You should give it a try.

Blues pentru o pisica neagra (a lui Boris Vian) am citit-o fara nici o placere. E o carte ok, probabil o carte foarte buna, dar nu e pe stilul lui Gramo, pur si simplu.

Iazul lui Somerset Maugham si O calatorie in India (E. M. Forster) le-am luat tot fiindca nu voia sa le ia nimeni. Ne-am uitat un pic prin fiecare dintre carti, dar nu ne-a atras niciuna suficient de mult incat sa o citim.

Dupa-amiaza cu o nimfomana ni s-a parut o carte foarte proasta. Am incercat pe rand sa o citim. Fiecare a ajuns la aceeasi concluzie – cartea e foarte proasta si nu merita sa fie citita. Sorry.

Paianjenul ataca, in ciuda copertii oribile, s-a dovedit a fi o povestire digerabila, cam ca un film pentru copii la care te uiti duminica dimineata, mai ales ca ne-a luat mai putin de o ora sa o citim.

In fine, Letopisetul de argint (Rodica Ojog Brasoveanu) era scrisa ca un roman istoric, iar lui Gramo nu-i plac romanele istorice. Iar pentru Inteligenta sociala a lui Karl Albrecht pur si simplu n-am avut timp.

[Gramo]

2 Răspunsuri to “Ce am mai citit – alte carti”

  1. Multumesc, Gramo, ca ati incercat-o.

  2. Paiiii,… noi iti multumim ca ai scris-o!🙂

Comentariile sunt închise.

