Alt joc cu carti

Alt joc destul de simplu ar putea fi unul cu „ghicitul citatelor”. Ceva de genul: Prindeti criminalul! Dar in ce roman il putem gasi?

Pregatisem special o punga de plastic pe care o aveam in buzunarul fulgarinului si in care pusesem cloroformul, tetraclorura de carbon si tamponul proaspat imbibat. Imi inchisesem clapele buzunarului ca sa nu se evapore, dar, la nevoie, puteam scoate tamponul imediat.

Well?🙂

[Gramo]

7 Răspunsuri to “Alt joc cu carti”

  1. „Colectionarul” de John Fowles.😛

  2. Hmmmmm,….🙂 inseamna ca a fost prea usor!🙂 Tocmai ma pregateam sa mai dau citate suplimentare.🙂

  3. Ideea e ca am citit-o de curand.😛

  4. Ha! Si eu tot la Colectionarul ma gandisem🙂 Wow, se pare ca nu am o memorie chiar asa proasta pe cat credeam😀

  5. si eu.
    mai vreau.

  6. […] un criminal de prins Tineti minte jocul cu prinsul criminalului, nu? Daca nu, va puteti uita aici, aici si aici. Ideea, oricum, e simpla. In citat e descrisa o crima, si trebuie sa descoperim in ce […]

  7. […] minte jocul cu prinsul criminalului, nu? Daca nu, va puteti uita aici, aici si aici. Ideea, oricum, e simpla. In citat e descrisa o crima, iar noi trebuie sa il prindem […]

Comentariile sunt închise.

