Mai prindem un criminal?

Hello, people, Raluca Hippie here- aia care scrie blog de cascat gura prin oras, iar mai nou s-a apucat si de aberat😛

Si ca sa fie postul asta mai special, avem aici doua crime [din aceeasi carte]

Prima crima:

„Atunci i-am raspuns ca albii imi omorasera fratele, ca eu eram mai greu de doborat dar ca ea, in orice caz, avea sa se curete, si mi-am incordat mana pe unul din sanii ei, cat pe ce s-o fac sa-si piarda cunostinta, dar nu zise nimic. I-am tras o palma sora cu moartea. Deschise iar ochii. Se facuse ziua si i-am zarit ochii inlacrimati lucind de furie. M-am aplecat asupra ei, imi inchipui ca gafaiam ca o salbaticiune, si incepu sa tipe”

A doua crima:

„Abia i-am putut spune toate astea. Cuvintele nu veneau deloc de la sine.  Statea acolo, lungita pe pamant, cu ochii inchisi, cu fusta ridicata pana la pantece. Am simtit din nou acel ceva ce-mi urca de-a lungul spunarii si mana mi s-a inclestat pe gatul ei fara sa ma pot impotrivi. Totul a fost atat de puternic incat am slabit stransoarea si aproape am sarit in picioare”

Bafta la prins criminalul😛

4 Răspunsuri to “Mai prindem un criminal?”

  1. Moarte pocitaniilor de Boris Vian?

  2. Ma scuzati..era „voi scuipa pe mormintele voastre”…. tot de Vian

  3. Dap, „Voi scuipa pe mormintele voastre:” era

  4. aaaaaaaaa, n-am citit-o🙂

Comentariile sunt închise.

