„La pescuit de pastravi in america” vrea sa se faca inginer

Dupa ce au stat cam multicel pe la mine, pastravii sunt iar liberi sa plece. Deci, sa-i dam drumu’:

Mai intai va trebui sa gasesti cladirea de mai jos:

Dupa ce ai intrat,

Vei ajunge aici:

Fir intins!

Toffee

12 Răspunsuri to “„La pescuit de pastravi in america” vrea sa se faca inginer”

  1. wow, supertare!

  2. teoretic trebuia sa fie mai sus..mult mai sus..😀 dar au intervenit ceva probleme sub forma a 2 lacate.😀

  3. […] Toffee. Postul il puteti citi aici. Si fiindca postul asta e cam scurt, putem sa va povestim, de umplutura, ce-am mancat azi (cu […]

  4. Am fost azi la locul cu pricina si nu mai e cartea…:-s

  5. sa ma faca si p mine cineva s inteleg care e morala k nu m-am prins:(

  6. inclin sa cred ca vreo femeie de serviciu ultrazeloasa s-a facut cu un pastrav sau doi

  7. ok, a luat cineva cartea?

  8. @Toffee: ups, n-am vazut comentariul tau! poate anunta cineva mai tarziu ca a luat-o, s-a mai intamplat asa

  9. Care-ai luat pastravii? :-w

  10. Buna, numele meu e Andreea. Sunt jurnalist la Radio France Internationale si fac un reportaj despre book-crossing in Romania, comparativ cu ce se intampla in strainatate. As vrea sa vorbesc cu tine pe tema asta. Ar fi vorba de un interviu telefonic. Multumesc.

    Andreea Pietrosel

  11. @Andreea: scuze, noi am fost in vacanta; acum am vazut ca nu ti-a raspuns nimeni; bookgames e un blog colectiv; daca vrei sa vorbesti cu cineva despre book-crossing, probabil cea mai indicata e Jen.

  12. @Tofee: asta e, acum inoata liber prin alte tinuturi!🙂

Comentariile sunt închise.

