Philip Roth e iar pe strazi

Vorbim despre cartea asta:

Gramo a primit-o de la Blog de umor (vezi aici si aici), a (re)citit-o si a scos-o iar in circulatie. Cu o oarecare intarziere, sorry. 😦 Daca vreti sa o „vanati”, iata niste indicii:

Primul:

Al doilea:

Al treilea:

Iar cartea e aici:

Succes!

4 răspunsuri to “Philip Roth e iar pe strazi”

  1. […] Cartea a fost mai intai ascunsa de Blog de umor, dupa care a ajuns la Gramo, iar acum se afla iar in libertate. Daca vreti sa aflati mai multe, puteti sa va uitati pe Bookgames. […]

  2. hmm.. nu stiu care e protocolul (sau daca este un protocol) si daca ar trebui sa anunt ca am gasit-o sau nu. dar vanatoarea a avut succes, cartea se afla in siguranta in geanta mea, si quest-ul pentru a o obtine a fost foarte faain. urmeaza sa o citesc, si intre timp ma gandesc unde sa o ascund..

    this is great fun! 🙂

  3. nu-i nici un protocol; noi cand am „vanat” carti si le-am gasit, am anuntat, ca sa stie si ceilalti si sa nu le mai caute; chiar voiam sa ne ducem sa verificam daca mai e portnoy acolo sau nu! 🙂 supertare ca ai gasit-o! 🙂

  4. […] carti , cool , cyberspace , hai-hui , jocuri , proiecte Il ascunsesem pe Philip Roth (vezi aici). N-are rost sa-l mai cautati, fiindca l-a gasit Laura. Zice ea: hmm.. nu stiu care e protocolul […]

Comentariile sunt închise.